Cum este să conduci şi să te deplasezi altfel : 8 europeni din 10 visează la mobilitatea electrică

Conform unui studiu consacrat mediului înconjurător şi mobilității electrice în Europa, realizat de institutul de sondare Ipsos în luna august 2021, schimbarea climatică este o preocupare majoră pentru europeni. 62% dintre aceștia şi-au modificat comportamentul, pentru a lupta împotriva încălzirii climatice şi a poluării. Contextul actual obligă la un angajament colectiv. Așteptările de trecere la acțiuni concrete sunt mari mai ales în cazul guvernelor şi companiilor, în special a constructorilor de automobile.

Se conturează așadar o nouă eră, în care oamenii devin tot mai preocupați de utilizarea rațională a resurselor şi de starea mediului înconjurător. Această nouă filozofie de viață îşi găsește cea mai bună expresie în noua soluție de mobilitate propusă de Dacia : Spring, modelul de oraș 100% electric, accesibil tuturor.

Mobilitatea electrificată în Europa : perspective

 



Dezvoltarea unor mijloace de transport cu emisii scăzute de CO2 este indispensabilă pentru lupta împotriva schimbărilor climatice. În acest context electrificarea are un rol fundamental. Amprenta de carbon a unui vehicul electric este de două ori mai mică decât cea a unui vehicul cu motor termic! În acest context, 8 din 10 europeni doresc generalizarea vehiculelor electrice şi hibride în viitorii 10 ani. Aspirațiile ecologice sunt însoțite de dorința de a reduce bugetul alocat pentru achiziția, întreținerea şi utilizarea unui automobil. Cu toate acestea, tranziția către mobilitatea electrificată este încă lentă.

« Cei mai mulți posesori de automobile îşi imaginează că au de parcurs în fiecare zi 2.000 km şi că, prin urmare, ar trebui să-şi alimenteze tot timpul mașina electrică. Dar un traseu atât de lung nu e parcurs, în medie, decât o dată pe an şi, chiar şi atunci, de doar 10 % dintre șoferi. Oamenii trebuie să conducă o mașină electrică pentru a descoperi cât e de practic să încarci mașina acasă şi cât e de reconfortant să începi fiecare zi cu un "rezervor" plin. În plus, utilizatorii cred că o mașină electrică este mai scumpă decât o mașină pe benzină, dar de cele mai multe ori nu este așa. Nu se gândesc decât la costul de achiziție şi nu la costul total de utilizare»

Erik Schilb, expert vehicule electrice




 

 

Preț de achiziție prea mare, autonomie redusă, stații de încărcare prea puține şi timp de alimentare prea lung - iată principalele obstacole care îi împiedică pe cei mai mulți europeni să profite din plin de mobilitatea electrificată. Mai mult de jumătate dintre aceștia așteaptă ca producătorii de automobile să propună vehicule electrice accesibile.

Vehiculul electric este în sfârșit accesibil
 


Cum poate fi conceput un model electric accesibil care să răspundă nevoilor clienților de azi şi de mâine? Răspunsul este oferit de Dacia, cu noul său model de oraș, Spring, vehicul care îşi propune nici mai mult nici mai puțin decât să fie cel mai accesibil automobil electric de pe piaţa europeană. Cu o autonomie de până la 305 km în oraș, Dacia Spring este ideală pentru traseele zilnice, permițând totodată şi incursiuni în afara traficului urban.

În condițiile în care vehiculele de oraș parcurg în medie, în Europa, 30 km pe zi, un plin de baterie asigură necesarul de energie pentru o săptămână de trasee cotidiene. Ușurința în utilizare a convins deja clienți din întreaga Europa, numărul comenzilor ajungând la 40.000 în numai 8 luni!

Clienții şi Dacia Spring, o filozofie de viață comună

Cei care au cumpărat până acum în Europa modele Dacia sunt deja convinși de filozofia mărcii. Spring se afirmă însă ca un vehicul de ofensivă. 8 din 10 clienți de Spring se află la prima achiziție a unui vehicul Dacia. Acest model accesibil tuturor este apreciat de toți cei care l-au achiziționat datorită ușurinței în utilizare, designului şi prețului.

 

 

« Conduc de 9 ani o mașină electrică pentru că e o soluție potrivită din punct de vedere ecologic. Când am văzut Dacia Spring în showroom, am fost sedus de prețul şi de aspectul său, era perfectă ! Înainte de a o comanda am avut ocazia să o testez pentru a mă convinge de decizia mea. Mă număr printre primii clienți de Spring şi sunt foarte satisfăcut! Mă însoțește pretutindeni. »

Olivier, 56 ani (Franţa), proprietar al unei Dacia Spring   

 

 

 

 

« Când am aflat că Dacia a scos modelul său electric, mi-am spus « wow » ! Un preț accesibil tuturor, cu nivelul de calitate garantat de Dacia. Designul mașinii este foarte atrăgător, e compactă dar foarte spațioasă, mai ales portbagajul care este impresionant. »

Emil, 38 ani (România), proprietar al unei Dacia Spring

 

 

 

 

 

 « Când am aflat că Dacia lansează primul său model 100% electric, m-am gândit că este momentul potrivit să fac şi eu pasul pentru achiziția unei mașini electrice. Era cea mai bună ocazie pentru aceasta. »

Marina, 36 ani (Italia), proprietară a unei Dacia Spring

 

 

 

 

 


« Lucrez în centrul orașului Sevilla şi Dacia Spring mă însoțește în deplasările mele zilnice. Am ales Spring pentru că e accesibilă dar şi pentru că se înscrie în valorile familiei mele, noi credem într-o mobilitate electrică şi durabilă. »

Ana María, 47 ani (Spania), proprietară a unei Dacia Spring

 

 

 

 

Erik Schilb este fondatorul echipei de curse   In-Produkt thinks electric .

Obiectivul său este de a demonstra că mobilitatea electrică şi modul de viață responsabil faţă de mediul înconjurător sunt compatibile cu plăcerea de a conduce.

« Participăm la  competiții pentru a arăta că o mașină electrică este compatibilă cu orice fel de utilizare. Vom stabili recordul mondial al unei călătorii de patru săptămâni cu o mașină electrică a cărei autonomie este de circa 100 km. Vom rula așadar peste 6 000 km cu această mașină. Aceasta înseamnă că oricine poate utiliza fără probleme orice vehicul electric de pe piaţă pentru nevoile sale zilnice. »

Îţi mulţumim pentru vizită, însă website-ul gruprenault.ro urmează să se închidă. Infomaţiile de pe acest website sunt disponibile pe alte platforme online:

pentru informaţii despre marca Dacia şi compania Automobile Dacia, vizitează: https://www.dacia.ro/despre-dacia.html iar pentru comunicate şi materiale de presă Dacia mergi la: https://www.dacia.ro/noutati.html

pentru informaţii despre marca Renault şi Renault Group, vizitează https://www.renault.ro/marca-etichete-renault.html iar pentru comunicate şi materiale de presă Renault mergi la:
https://www.renault.ro/noutati.html


dacă vrei să soliciţi adeverințe pentru pensionare/recalculare pensie accesează link-ul: https://www.gruprenault.ro/juridic/solicitare-adeverinte-pensionare

informaţiile legale şi cele despre acţionariat, le găsești pe: https://www.dacia.ro/despre-dacia/juridic.html

informaţii despre proiectele şi iniţiativele de responsabilitate socială ale Dacia în România sunt disponibile pe: https://www.kilometrulbine.ro/

informaţii despre carieră, posturile disponibile, stagiile de practică, programele pentru elevi şi studenţi sunt reunite pe: https://www.cariererenaultgroup.ro/
escort bayan bursa escort gorukle escort
escort bayan escort bursa gorukle escort bayan
escort bayan escort bayan escort bayan escort bayan escort bayan alanya escort bayan antalya escort eskişehir escort mersin escort alanya escort bayan bodrum escort bayan havalimanı transfer
kaçak bahis siteleri kaçak iddaa siteleri kaçak iddaa oyna bonus veren bahis siteleri günlük iddaa tahminleri
porno izle porno izle sikiş izle sikiş izle porn izle hd porno izle