Performanță
  • Automobile Dacia este cea mai importantă companie din România.
  • Prin rolul său în economia locală, Dacia s-a impus ca un factor structurant al economiei românești, cu un procent de 3% din PIB-ul țării și 7% din exporturi.
  • În 50 de ani, Dacia a trecut de la statutul de marcă locală la cel de marcă internaţională, aflată în permanentă expansiune.
  • Dacia este considerată cel mai bun ambasador al României pe plan industrial şi commercial.
  • Dacia a devenit o marcă de automobile cu o gamă completă, acoperind segmentele cele mai importante ale pieţei
Dinamism
  • Dacia a cucerit clienți din 44 de țări prin modele atractive, de calitate, la cel mai bun preț.
  • Este inclusă în gama Global Access,  care are un rol important în reușita planului strategic al Groupe Renault „Drive the Future”.
  • Înregistrează o performanţă comercială pozitivă sustenabilă (+650 K unităţi în 2017).
  • Are o dimensiune industrială vastă, cu uzine în România, Maroc şi Algeria.
Atașament
  • Talentul și profesionalismul angajaților, care susțin activități diverse și specifice construcţiei automobilului, au transformat Dacia într-un simbol al calității și performanței
  • Există o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare.
  • Comunitatea activă și entuziastă a ajuns la 5 milioane de fani pe reţelele sociale.
  • 99% dintre români au auzit de Dacia.

Dacia, cel mai bun ambasador al României pe plan industrial și comercial, este prezentă pe 4 continente în 44 de piețe.

Performanță

Vânzările Dacia reprezintă 3% din PIB-ul țării și 7% din exporturi

Dinamism

Marca cu cea mai rapidă creștere în UE în 2016

Atașament

O comunitate activă și entuziastă de 5 milioane de fani pe reţelele sociale