Renault Day 2018

  • Renault Day 2018. Am sărbătorit împreună mândria de a fi în inimile românilor

    Duminică, 1 iulie 2018. Platforma Mioveni a fost gazda celei de-a cincea ediții a Renault Day sub un cer albastru ca și logoul aniversar.

    Peste 14.200 de colegi, apropiați ai acestora, voluntari, parteneri, autorităţi, presă şi echipe de organizare și-au dat întâlnire la cel mai mare eveniment dedicat  angajaților Groupe Renault România și familiilor acestora, pentru a sărbători 50 de ani de Dacia. 

    Antoine Doucerain, directorul general Automobile Dacia și Groupe Renault România, a deschis evenimentul printr-un scurt discurs în limba română: „Sunt fericit să vă văd azi într-un număr atât de mare, într-un an special pentru noi toți. Acum o jumătate de secol era produsă aici prima noastră maşină. Astăzi, în cadrul Groupe Renault România, sărbătorim o jumătate de secol de reușite ale echipei, de acum și din trecut. Celebrăm povestea colegilor noștri, povestea unei uzine, povestea unei mărci - Dacia -  şi a unui simbol al României… Vă mulțumesc tuturor pentru pasiunea și mândria voastră, care au făcut ca Dacia să fie întotdeauna în inimile românilor. Și eu iubesc Dacia foarte mult!”.

    Aplauzele participanților au fost greu de oprit de către Cătălin Măruță și Andrei Lăcătuș alias Shurubel, prezentatorii momentelor frumoase şi activităţilor inovative și energice pregătite pentru copii și părinți.

    A urmat parada celor 12 modele Dacia de colecție (Dacia 1100, 1300, 1300 break, 1310, Nova, 1310 sport, 1310 berlină, 1325, 1304, 1307, Solenza și Logan) prezentate cu mândrie de Viorel Sălan, director inginerie teste Renault Technologie Roumanie, împreună cu colegii din atelierul «Nevoi Speciale». Apoi, cu energie și entuziasm, o parte dintre participanți au alcătuit în fața scenei logoul aniversar, care a fost surprins cu ajutorul unei drone pentru a oferi tuturor o amintire de neuitat, un simbol viu a ceea ce înseamnă Dacia: o marcă internațională, cu recorduri de vânzări pe cele mai exigente piețe, care ne face Mândri să fim în inimile românilor.

    Ca la fiecare ediţie, cei mai mulți participanţi au ales să pătrundă ȋn culisele unei uzine: o parte dintre departamentele Uzinei Vehicule Dacia şi Uzinei Mecanica şi Şasiuri Dacia au fost deschise, iar colegi din respectivele perimetre i-au ȋnsoţit pe cei dornici să afle mai multe despre activitatea de fabricaţie a vehiculelor, motoarelor, cutiilor de viteze sau șasiurilor produse la Mioveni. 

    Standurile de prezentare a meseriilor Groupe Renault România au reușit să atragă, de asemenea, atenția participanţilor prin modalităţile extrem de creative prin care şi-au promovat activităţile şi felul în care contribuie zi de zi la materializarea celor 5 principii Renault Way: Ne gândim întotdeauna la client, Ne aducem fiecare contribuția, Comunicăm deschis, Învățăm continuu și Facem lucrurile simplu. Roboţi, simulări video de ultimă generaţie, concursuri, magie, jocuri şi o atmosferă de sărbătoare au fost câteva dintre caracteristicile uneia din cele mai vizitate zone ale evenimentului.   

    Una dintre cele mai apreciate activităţi de la Renault Day au fost drive-testele. Aproximativ 850 de participanţi au avut posibilitatea să conducă 81 modele din gamele Dacia, Renault și Nissan.  
     
    Toate modelele Dacia, Renault și Nissan au putut fi admirate la corturile de expoziție din proximitatea scenei, care și-au așteptat vizitatorii cu o serie de concursuri interactive, surprize și premii interesante.

    Iubitorii sportului au aflat cum se înscrie un gol într-o poartă de handbal de la  Yuliya Dumanska și Mădălina Zamfirescu, membre ale echipei naționale de handbal, și au jucat tenis de masă, baschet ori fotbal (trageri la poartă).

    Cei peste 4.000 de copii prezenţi la eveniment nu au avut timp să se plictisească: au asistat la experimente de fizică şi chimie, au putut face construcţii din piese modelabile şi Lego, au pictat sau desenat. Micii pasionaţi de maşini au avut şi ocazia să piloteze karturi sau maşinuțe teleghidate. Scena, zonele de expoziție, standurile de meserii, zonele alocate partenerilor evenimentului au pregătit o serie de activități pentru cei mai mici dintre participanți.

    Buna desfăşurare a activităţilor Renault Day a fost asigurată de o echipă numeroasă de organizare, susţinută de 167 de voluntari, cărora li se adaugă reprezentanţii din standurile de meserii şi colegii care au oferit explicaţii în cadrul vizitelor de uzină. 

    Mulţumim tuturor pentru energia şi implicarea de care au dat dovadă pentru a pune în scenă Mândria de a fi în inimile românilor!