Misiunea exprimă ambiția noastră și sensul proiectului colectiv al Grupului în Franța și în întreaga lume.
„Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.”
Renault Group se află în fruntea unei mobilități care se reinventează.
Mai puternic prin alianța cu Nissan și Mitsubishi Motors și grație expertizei sale unice în electrificare, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor 5 mărci ale sale - Renault - Dacia – LADA - Alpine și Mobilize - și oferă clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare.
Grupul este prezent în peste 130 de țări, are peste 170 000 de angajați iar în 2020 a vândut 2.95 milioane de vehicule.
Gata să facă față provocărilor atât pe drum cât și în competiție, Renault Group se află într-o etapă de transformare ambițioasă, generatoare de valoare. Aceasta se axează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii și a unei noi game de vehicule și mai competitivă, echilibrată și electrificată.
În conformitate cu provocările de mediu, ambiția Renault Group este de a atinge 0 emisii carbon, în Europa, până în 2050.