A fost odată o mașină numită AUSTRAL

Renault tocmai a dezvăluit că „AUSTRAL” este numele următorului său vehicul, ocazie ce oferă  posibilitatea de a arunca o privire asupra strategiei prin care marca își denumește modelele. Sylvia, Model-naming Strategy Manager din cadrul Renault Global Marketing Department, ne oferă acces în culise de unde ne povestește despre rolul ei de „cercetător de nume”.

Dauphine, Espace, Twingo, Clio etc., numele emblematice ale vehiculelor Renault fac parte din cultura populară și din imaginarul colectiv. Ce se va întâmpla cu viitoarele modele ale mărcii? O dată cu dezvăluirea numelui următorului său SUV compact, Renault oferă o perspectivă asupra noii strategii prin care își denumește modelele și arată că motorul schimbării a fost pus în funcțiune.

 

“Numele pe care îl dai unui vehicul îi modelează personalitatea.”

 

SYLVIA
Model-naming Strategy Manager, Renault Global Marketing Department

 

PE URMELE PROCESULUI DE GĂSIRE A NUMELOR MODELELOR RENAULT

Procesul Renault de identificare a numelor pentru modelele sale s-a schimbat de-a lungul anilor. Timp de multe decenii, numele vehiculelor Renault au început cu litera „R” (de la Renault) urmată de un număr. Cu toate acestea, de-a lungul istoriei mărcii, majoritatea modelelor au purtat nume reale.

Numele reale au un impact mult mai mare, deoarece semnificația din spatele numelui evocă un răspuns emoțional. Niciun brand care caută să creeze conexiuni cu clienții săi nu trebuie să uite acest lucru!

În plus, numele reale creează oportunitatea de a experimenta cu lungimi și sunete diferite. „Nume scurte și jucăușe, cum ar fi Clio și ZOE, se potrivesc vehiculelor mici, urbane și agile, în timp ce numele lungi și impunătoare, precum Talisman, funcționează bine pentru mașinile mari, care impun un statut”, explică Sylvia.

Anumite nume au trecut dincolo de concepte și modele specifice pentru a intra în istoria automobilelor. De exemplu, Espace (care înseamnă „spațiu” în franceză) este un nume foarte potrivit pentru un vehicul atât de spațios, în timp ce Twingo este un nume foarte puternic, impunand o senzație dinamică.

  

Nume scurte și jucăușe precum Clio și ZOE se potrivesc vehiculelor mici, urbane și agile

 

Nume lungi și impunătoare, precum Talisman, funcționează bine pentru mașini mari

 

GĂSIREA NUMELUI CORECT: UN EFORT PE TERMEN LUNG

Numele pe care îl auziți când un vehicul este lansat este rezultatul multor ani de gândire și cercetare. Există o serie de momente cheie pe care Renault își concentrează eforturile pentru atingerea echilibrului corect între numele noului vehicul, identitatea și publicul țintă, precum și valorile și personalitatea mărcii. Echipele de marketing, design, produs și juridic de la Renault lucrează în strânsă colaborare și, în unele cazuri, se bazează și pe expertiza agențiilor.

 

“Renault se bazează pe expertiza dobândită pe parcursul întregului proces. Orice nume la care lucrăm trebuie să se potrivească vehiculelor, cu promisiunile și beneficiile care le însoțesc. O mare parte din munca noastră se concentrează pe răspunsurile emoționale pe care le evocă numele și modul în care sunt percepute de către publicul țintă.”

Numele de pe spatele vehiculelor sunt rezultatul multor ani de gândire și cercetare

 

Sylvia explică existenta celor trei moduri principale de a găsi un nume.

Prima opțiune este de a aduce înapoi un nume iconic pentru a lega trecutul mărcii cu viitorul său. De exemplu, Renault a luat numele original de Mégane și i-a adaugat o tușă modernă în cazul Mégane E-TECH Electric, un nou hatchback compact, de înaltă tehnologie, care va apărea pe piață la începutul anului 2022.

A doua opțiune este alegerea unuia dintre numele din lista tot mai mare de nume înregistrate de Renault.

“Renault a înregistrat de-a lungul timpului un număr mare de nume pe care dorește să le protejeze. Aceste nume reprezintă o colecție de care suntem mândri și pe care o prețuim, deoarece ne încapsulează trecutul și ne asigură moștenirea.”

A treia opțiune este să ne folosim energia creativă pentru a propune noi nume.

Renault reînvie numele Mégane pentru noul său hatchback compact electric

 

O listă inițială cu zeci de nume este redusă treptat pe baza unor „teste de turnesol” juridice, lingvistice și culturale efectuate în toate țările în care vehiculul va fi vândut.

Trei nume sunt selectate și prezentate managerilor executivi și CEO-ului, care are ultimul cuvânt cu privire la numele care consideră că se potrivește cel mai bine viziunii pentru vehicul.

Iar numele care a ieșit pe primul loc pentru SUV-ul extrem de ambițios de ultimă generație al mărcii a fost... AUSTRAL!

 

AUSTRAL ADUCE INSPIRAȚIA UNUI NOU SUFLU AL STRATEGIEI DE GĂSIRE A NUMELOR PENTRU MODELELE RENAULT

În 2005, Renault a înregistrat AUSTRAL ,un nume care îndeplinește o serie de criterii cheie de nomenclatură.

Derivat din cuvântul latin „australis”, AUSTRAL evocă vibrația și căldura sudului, plăcerea liniștită a naturii, precum și spațiile largi, deschise, evocând oportunități nelimitate. Numele rezonează în multe limbi europene, inclusiv franceză (lucru important pentru un brand mândru de rădăcinile sale), spaniolă, engleză și italiană. Un nume internațional este o alegere perfectă pentru un vehicul care va fi vândut nu doar în Europa, ci și mai departe.

Numele are o semnificație deosebită, provoacă un răspuns emoțional și reflectă poziționarea vehiculului ca un SUV din segmentul C care este gata să facă față oricărei provocări. Cu două vocale A și consoanele „STR” în mijloc, cuvântul este construit în jurul unui echilibru armonios de sunete „ușor de pronunțat” și „clare”, evocând puterea și controlul SUV-ului.

În sfârșit, numele se leagă deosebit de frumos cu strategia și identitatea mărcii, deoarece Renault caută să mențină o imagine de brand modern care radiază căldură, căruia îi pasă de oameni și prioritizează nevoile acestora.

AUSTRAL, numele dat de Renault viitorului său SUV compact

AUSTRAL, vine cu un impuls proaspăt și deschide ușa către era „Nouvelle Vague” anunțată de Luca de Meo, încapsulează alchimia imaginilor pe care le evocă, a sunetelor în jurul cărora este construit, a produsului în sine și a mărcii. După cum explică Sylvia, „acum, că noul nume a fost dezvăluit, magia poate începe.”

escort bayan bursa escort gorukle escort
escort bayan escort bursa gorukle escort bayan
escort bayan escort bayan escort bayan escort bayan escort bayan alanya escort bayan antalya escort eskişehir escort mersin escort alanya escort bayan bodrum escort bayan havalimanı transfer
kaçak bahis siteleri kaçak iddaa siteleri kaçak iddaa oyna bonus veren bahis siteleri günlük iddaa tahminleri
porno izle porno izle sikiş izle sikiş izle porn izle hd porno izle