CRITERII DE ELIGIBILITATE

Pentru a propune un proiect, vă rugăm să vă asigurați că se încadrează în ariile noastre de dezvoltare, să luați la cunoștință despre politica noastră privind protecția datelor, iar apoi să ne transmiteți propunerea (descriere, prezentare, obiective, bugetare) la adresa de e-mail csr@renault.com.

Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Pot fi parteneri sau pot propune proiecte ONG-urile care îndeplinesc următoarele criterii:

  •     Sunt legal înregistrate în România şi pot demonstra că îşi desfăşoară activitatea de cel puţin 2 ani (la data depunerii candidaturii.
  •     Pot oferi servicii sociale şi/sau educaţionale acreditate de către autorităţile relevante
  •     Au semnate parteneriate cu instituţii publice relevante (spitale, şcoli, instituţii culturale sau educaţionale etc.)
  •     Demonstrează că pot implementa un proiect la nivel naţional (sau au derulat proiecte cu implicare la nivel regional)
  •     Au administrat un buget de minimum 25.000 RON anual, în ultimii 2 ani
  •     Nu au fost fondate sau au ca membri autorităţi ale statului
  •     Pot prezenta un portofoliu consistent (parteneri /proiecte)

Groupe Renault România nu acordă finanțare pentru:

Proiecte care

  •     Cazuri individuale sau sociale, evenimente, recepții și nici proiecte care deja sunt făcute sau sunt dedicate in mare parte altui partener corporate
  •     Cazuri sociale care nu sunt urmate de alte acţiuni menite să crească independenţa şi auto-susţinerea grupurilor în cauză
  •     au fost deja implementate
  •    au beneficiari în afara graniţelor României
  •     au drept scop organizarea de evenimente de strângere de fonduri, recepţii, conferinţe, călătorii naţionale sau internaţionale susţin scopuri politice sau religioase
  •     Nu corespund strategiei de responsabilitate socială corporativă a Groupe Renault România

O echipă formată din reprezentanți ai direcțiilor implicate/interesate de proiect, vor evalua aplicațiile primite în funcție de:

  •     Aria ţintă a proiectului înscris
  •     Impactul aşteptat raportat la costuri
  •     Siguranţa bugetului
  •     Reputaţia organizației care candidează
  •     Puterea organizaţionala a candidatului
  •     Experienţa candidatului în furnizarea rezultatelor
  •     Transparenţa şi răspunderea candidatului.