IT

Direcția Sisteme Informaționale România 

Operațiunile Grupului Renault România sunt susținute de o amplă infrastructură informatică, fără de care activitățile de design, inginerie, manufacturing & supply chain sau comerț nu ar fi posibile.   

Direcția Sisteme Informaționale România (DSIRo) gestionează peste 8.500 de calculatoare, PC-uri industriale și stații grafice, mai bine de 2.500 de km de rețea pentru transportul datelor, precum și aproape 13.500 de posturi telefonice mobile și fixe, în cele 5 situri principale ale Grupului Renault România: București, Mioveni, Pitești, Oarja și Titu. 

În ultimii 15 ani, DSIRo s-a transformat dintr-un simplu departament de asistență și suport pentru activitățile IT, într-un adevărat partener pentru toți clienții business. În acestă perioadă peste 20 de milioane de euro au fost investiți în infrastructura informatică, în dezvoltarea și integrarea de noi soluții aplicative, locale sau corporate.   

DSIRo, ca parte a organizației regionale DSI Marea Neagră, din care fac parte Turcia și Bulgaria, gestionează peste 500 de aplicații și sisteme informatice care suportă procesele de business ale ciclului de viață al vehiculului. Astfel, când un dealer autorizat plasează o comandă de mașină nouă în aplicația informatică, sistemele de fabricație și logistică sunt interogate în timp real, iar aplicațiile DSIRo decid uzina producătoare, calculează necesarul de piese și termenul la care vor fi livrate, precum și traseul logistic optim, fie că vorbim de camion, tren sau vapor.   

Colaboratorii DSIRo au în grijă sistemele dedicate etapelor din amonte, de design și de concepție 3D a vehiculelor, a celor de inginerie, de planificare și de gestiune a fluxurilor logistice și de fabricație a organelor mecanice și a vehiculelor. Menținerea și evoluția sistemelor pentru gestiunea calității, a activităților de  marketing și comercializare de vehicule și piese de schimb în România sau la export fac, de asemenea, parte din misiunea DSIRo.  

Specialiștii în infrastructura tehnică și consultanții IS de la DSIRo coordonează atât proiecte de upgrade tehnic și implementare de noi tehnologii, precum și proiecte care au ca obiectiv optimizarea proceselor operaționale și de business. În același timp, dispozitivul de offshore oferă servicii IS/IT cu valoare adăugată funcțiilor informatice corporate.   

Totodată, prin intermediul serviciului de Help Desk, se acordă asistență online și audio 24/24, 7/7 în limbile română, engleză și franceză pentru cei 10.500 de utilizatori de informatică ai Grupului Renault România.   

Romanian

Nid: 

IT

Weight: 

2