LEGO PLUS UN STROP DE ÎNDRĂZNEALĂ EPISODUL 1
Bazându-se pe expertiza din domeniul vehiculelor electrice, pe experiența din Formula 1 și pe entuziasmul si pasiunea ehipelor de inginerie, dezvoltare și control, Renault a dezvoltat propulsorul inovator, hibrid E-TECH. Mai puțin cunoscut este faptul că acesta a fost inventat și dezvoltat într-un mod neobișnuit și foarte inspirațional. Totul a început cu un model LEGO, la care autorul său, Nicolas Fremau, expert în arhitectură hibridă la Renault, a fost de acord să se mai uite o dată.
În 2010, când Renault a lansat vehiculul electric, și-a propus să dezvolte și o tehnologie hibridă care să ofere clienților o tranziție lină către vehiculele full-electrice. Prin urmare, inginerii și experții au căutat să propună conducerii companiei soluția ideală care îndeplinește specificațiile cerute: accesibilă, ușoară, potrivită pentru vehicule de toate dimensiunile și cu o autonomie minimă de 50 de kilometri. Cu alte cuvinte, capabilă să ofere hibridizare eficientă pentru toată lumea.
„Provocarea a fost lansarea unui motor hibrid pentru modelele Mégane și Clio, care să fie accesibil și foarte simplu.” Nicolas Fremau, expert în arhitectură hibridă Renault

ASAMBLARE, DECUPARE, LIPIRE

Pentru Nicolas Fremau, a fost important ca motorul electric să fie cel care va porni vehiculul. Dar ce transmisie ar trebui utilizată între acesta și motorul ICE? Având obligația de a păstra lucrurile simple, compacte și ușoare, el și-a imaginat o soluție radicală: cum ar fi să ne descurcăm fără ambreiaj și chiar fără sincronizatoarele cutiei de viteze? Există o tehnologie care face acest lucru posibil, ambreiajul tip dog-clutch, care este folosit în motorsport.

„Văzându-l pe fiul meu acasă cum se juca cu roți mici LEGO Technic, m-am gândit în sinea mea «hei, dar asta nu este atât de departe de ceea ce vreau eu să fac». Așa că am cumpărat ce mă interesa, bucată cu bucată, astfel încât să am toate piesele necesare pentru asamblare."

Mai departe, Nicolas Fremau își petrece sărbătorile de Crăciun pentru a realiza din piesele sale LEGO un model al transmisiei inovatoare cu trei trepte pe care a schițat-o mai întâi pe hârtie. „M-am gândit să fac mai întâi schița, pentru a mă ajuta să-mi dau seama ce trebuie să fac. După aproximativ douăzeci de ore de „muncă” sub privirile uimite ale fiului meu, s-a născut modelul ”, povestește el.
Pentru a reuși acest lucru, nu a fost suficient să potrivească piesele împreună. El a trebuit să asambleze diferiții arbori de transmisie și inele, să lipească și să găurească pentru a le face să se potrivească si sa funcționeze împreună cu întregul ansamblu etc. O adevărată operă de inginerie care îi permite lui Nicolas Fremau să testeze „în direct” diferitele moduri posibile de funcționare între motoare. Ba chiar descoperă altele noi la care nu se gândise în timpul analizei sale teoretice preliminare. Acest lucru îi întărește convingerea că este pe drumul cel bun cu acest prototip - probabil cel mai ieftin din istoria Renault - la fel de surprinzător și neașteptat ca soluția tehnică descoperită, care a fost inovatoare.

DACĂ O PUTEM REALIZA DIN LEGO ...

Ce vor spune însă managerii cărora urma să li se prezinte acest model, Rémi Bastien și Gérard Detourbet (decedat în 2019), „tatăl” primei game Dacia, care știa totul despre soluțiile simplificate și low-cost? Pariul a fost extrem de riscant. "Renault este dintotdeauna o companie foarte deschisă, mai ales când vine vorba de cercetare. Dar în ziua în care i-am adus modelul managerului de proiect Gérard Detourbet și directorului de cercetare Rémi Bastien, nu știam cum vor reacționa. S-au plimbat în jurul modelului, l-au atins și au simțit că avem un obiect real. Nu voi uita niciodată remarca lui Gérard Detourbet: „Dacă poate fi făcut din LEGO, va funcționa!”
Dar această undă verde nu a fost un cadou. Nicolas și colegii săi s-au angajat să aducă acest concept la viață într-o mașină funcțională în doar 18 luni! „A fost o provocare pentru întregul departament de inginerie de cercetare și a necesitat mobilizarea abilităților specialiștilor din echipele de control, proiectare mecanică etc.”, își amintește Nicolas Fremau. Pentru mica echipă de entuziaști dedicați drumului hibrid din cadrul ingineriei Renault, partea cea mai grea era abia la început.
Îţi mulţumim pentru vizită, însă website-ul gruprenault.ro urmează să se închidă. Infomaţiile de pe acest website sunt disponibile pe alte platforme online:

pentru informaţii despre marca Dacia şi compania Automobile Dacia, vizitează: https://www.dacia.ro/despre-dacia.html iar pentru comunicate şi materiale de presă Dacia mergi la: https://www.dacia.ro/noutati.html

pentru informaţii despre marca Renault şi Renault Group, vizitează https://www.renault.ro/marca-etichete-renault.html iar pentru comunicate şi materiale de presă Renault mergi la:
https://www.renault.ro/noutati.html


dacă vrei să soliciţi adeverințe pentru pensionare/recalculare pensie accesează link-ul: https://www.gruprenault.ro/juridic/solicitare-adeverinte-pensionare

informaţiile legale şi cele despre acţionariat, le găsești pe: https://www.dacia.ro/despre-dacia/juridic.html

informaţii despre proiectele şi iniţiativele de responsabilitate socială ale Dacia în România sunt disponibile pe: https://www.kilometrulbine.ro/

informaţii despre carieră, posturile disponibile, stagiile de practică, programele pentru elevi şi studenţi sunt reunite pe: https://www.cariererenaultgroup.ro/
escort bayan bursa escort gorukle escort
escort bayan escort bursa gorukle escort bayan
escort bayan escort bayan escort bayan escort bayan escort bayan alanya escort bayan antalya escort eskişehir escort mersin escort alanya escort bayan bodrum escort bayan havalimanı transfer
kaçak bahis siteleri kaçak iddaa siteleri kaçak iddaa oyna bonus veren bahis siteleri günlük iddaa tahminleri
porno izle porno izle sikiş izle sikiş izle porn izle hd porno izle