O singură piesă lipsea pentru ca puzzle-ul să fie asamblat: alegerea motorului cu ardere internă. Acesta trebuia să fie un motor cu 4 cilindri, aspirat natural și care să provină de la banca de motoare a Alianței, HR16. Acest lucru a necesitat o mare muncă de adaptare, în special în ceea ce privește ciclul său de funcționare, dar a permis transmisiei inovatoare a ambreiajului tip dog clutch imaginat în LEGO de Nicolas Fremau să-și atingă potențialul maxim. A fost, de asemenea, un răspuns la căutarea optimizării costurilor pentru o motorizare E-TECH destinată vehiculelor de gamă medie.
O AVENTURĂ IREALĂ
Astăzi, motorul E-TECH este o realitate, oferită într-o versiune hibridă „simplă” pe Clio, Captur și Arkana și într-o versiune hibridă plug-in pe Captur și Mégane. Pentru Nicolas Fremau, este ca un vis devenit realitate "Am început de la o mică sămânță, am avut ingineria care și-a însușit conceptul, devenind astăzi o gamă completă."