COMUNICAT DE PRESĂ – Paris/Yokohama/Tokyo

Consiliile de Administrație ale Groupe Renault, Nissan Motor Co.,Ltd și Mitsubishi Motors Corporation și-au reafirmat în aceste zile, individual și colectiv, de manieră fermă și unanimă, angajamentul puternic pentru Alianță.

De două decenii, succesul Alianței este inegalabil. Rămânem pe deplin angajați în acest proiect.

 

Despre Alianță

Groupe Renault, Nissan Motor și Mitsubishi Motors formează cea mai mare alianță din industria auto la nivel mondial. Este parteneriatul intercultural cel mai vechi și mai productiv din domeniu. În 2017, vânzările cumulate ale celor trei parteneri au depășit 10,6 milioane de vehicule în peste 200 de țări. Companiile membre se concentrează asupra colaborării și maximizării sinergiilor pentru a crește la maxim competitivitatea. Au semnat și acorduri de colaborare strategică cu alte grupuri auto, precum Daimler (Germania) și Dongfeng (China). Alianța este lider în fabricarea vehiculelor cu zero emisii și dezvoltă tehnologiile novatoare ale vehiculului autonom, conectat și abordabil de mâine.

 

Serviciu Presă

Frederic Texier

Groupe Renault Media Relations

+33 6 10 78 49 20

frederic.texier@renault.com

 

Koji Okuda

Nissan Communications
+81-(0)45-523-5552
nissan_japan_communications@mail.nissan.co.jp

 

Rikky Takahara

Mitsubishi Motors Corporation

Public Relations

Tel: +81-3-6852-2248

rikky.takahara@mitsubishi-motors.com

 

Parul Bajaj

Renault-Nissan-Mitsubishi

External Communications

Mobile: +33 6 25 54 10 73

 

 

GROUPE RENAULT ROMÂNIA

Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei peste 18 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.