Conferința de Employer Branding a Angajatorilor din București

Emanuela Dobre, Employer Branding & Digital HR Strategist, din echipa RH Groupe Renault România, a participat la Conferința de Employer Branding a Angajatorilor din București. A vorbit despre cum poate fi folosit storytelling-ul pentru a crește dorința potențialilor angajați de a lucra în companie. Totodata a prezentat  noul EVP (Employer Value Proposition) al companiei si proiectul Champions Groupe Renault România care ajută grupul să atragă angajații potriviți: mobili, conectați și autonomi, oameni care pot să Move Our World Forward (sloganul strategiei de Employer Branding Groupe Renault România).

“Pentru noi, în Groupe Renault România, cei mai importanți sunt oamenii. Ne așteptăm ca toți colegii care fac sau vor face parte din compania viitorului să fie mobili, conectați și autonomi. Aici au posibilitatea de a contribui cu ideile lor, dar și șansa de a crește profesional și personal. Ca strategie de recrutare, investim în consolidarea imaginii de angajator în mediile offline (târguri de carieră, universități, evenimente) prin digitalizarea tool-urilor de recrutare și prezența pe canalele online precum pagina de Facebook dedicată oportunităților de Carieră din compania noastră. Storytelling-ul și poveștile colegilor noștri ne ajută să reinventăm mobilitatea.” (Emanuela Dobre)