Groupe Renault asigură vehicule pentru antrenamentul pompierilor în situaţii de urgenţă

  • Groupe Renault Romania este alături de pompierii români implicaţi în competiţiile de descarcerare şi acordare a primului ajutor. La ultimele patru ediţii organizate de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU), compania a pus la dispoziţia organizatorului 260 de vehicule necesare în cadrul simulărilor situaţiilor de urgenţă. Acestea au drept scop pregătirea personalului specializat pentru intervenții la scară reală.

    Siguranţa rutieră face parte din strategia de responsabilitate socială asumată de către Groupe Renault România.

    Miercuri, 19 septembrie, a luat startul la Mioveni competiția națională de descarcerare și acordare a Primului ajutor Calificat – organizată de ISU Argeș în parteneriat cu Primăria Mioveni. Aceasta reunește, timp de trei zile (19-21 septembrie) cele mai bune echipe de descarcerare și prim-ajutor din România. Groupe Renault România asigură suport pedagogic pentru pompierii paramedici și pune la dispoziție 27 de vehicule pentru acest concurs.

    În cadrul evenimentului, compania a expus vehicule adaptate nevoilor clienților speciali de flote de vehicule; Duster SMURD, Duster Pick-up Pompieri, Duster Ambulanță 4x4 cu șenile, Dokker Ambulanță, Duster Army, Duster Jandarmerie. Aceste vehicule sunt dezvoltate de centrul de inginerie, Renault Technologie Roumanie, în parteneriat cu carosieri agreați.

     

    Groupe Renault România

    Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,76 milioane de vehicule în 2017. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault este singura companie din România care integrează toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2017 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 5,7 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 17.700 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.