JEROME OLIVE ÎL ÎNLOCUIEŞTE INTERIMAR PE ANTOINE DOUCERAIN

Începând din luna septembrie, Jérome Olive va asigura funcția de director general al Automobile Dacia şi director general al Groupe Renault România, înlocuindu-l pe Antoine Doucerain. Responsabilităţile şi atribuţiile lui Jérome Olive vor fi exercitate pe perioadă de interimat până la o nouă nominalizare a Groupe Renault.  

Antoine Doucerain îşi încetează activitatea din România din motive personale. Jérome Olive, în prezent, Alliance Regional SVP - Manufacturing, Supply Chain & Process Engineering pentru regiunea Eurasia, a mai îndeplinit funcţia de director general Dacia şi Groupe Renault România în perioada 2010 – 2013.

Jérôme Olive a obtinut diploma de inginer a Institutului Catolic de Arte si Meserii (ICAM) în anul 1980. Cariera sa la Renault a început în 1982, la uzina de la Sandouville, unde Jérôme Olive a ocupat diferite posturi în domeniul fiabilizării proceselor de fabricaţie şi de mentenanţă. În 1985, a preluat funcţia de responsabil investiţii şi mentenanţă la SBFM (Société Bretonne de Fonderie et Mécanique), apoi pe cea de director de producţie. În 1996, în calitate de şef al departamentului de Caroserie, a fost responsabil de lansarea în fabricaţie a modelului Scénic 1 la uzina Renault din Douai. În 1999, a devenit director adjunct responsabil cu fabricaţia, preluând conducerea uzinei la începutul anului 2004. În ianuarie 2010 este numit director general Dacia şi Groupe Renault România până în 2013. În continuare, ocupă funcţiile de director industrial pentru regiunea Euromed Africa, director industrial pentru Europa şi mai apoi devine Alliance Regional SVP - Manufacturing, Supply Chain & Process Engineering pentru regiunea Eurasia.

 

 

GROUPE RENAULT ROMÂNIA

Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei peste 18 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.