Drive your future - Start pentru viitorul tinerilor

  • Stagiile din cadrul programului Drive Your Future sunt o infuzie de energie, entuziasm și idei noi din partea studenților si masteranzilor care participă la programele de internship. Alături de Groupe Renault România, stagiarii au posibilitatea să se familiarizeze cu domeniul auto și să descopere activități precum Design, Engineering, Manufacturing, IT-Digital, Supply Chain, Purchasing, Quality, Finance, Marketing, Shared Services.

    Din 2002, de când am lansat acest program, peste 2.300 de studenți au făcut stagii practice în cadrul companiei, o parte dintre acestia devenindu-ne colegi.  Pentru a marca succesul promoției Drive Your Future 2019 a fost organizat un eveniment la noul sediu, Renault Bucharest Connected.

    In cadrul evenimentului, invitatii speciali, Alex Filip (pilot raliu) si Alin Grămescu (blogger și influencer) au vorbit despre pasiune, initiativa si oportunitati in cadrul unor discursuri inspirationale. De asemenea, stagiarii au stat de vorba cu Christophe Dridi, CEO Groupe Renault România dar si cu alti colegi cu parcursuri de cariera diverse. În panelul ”Meet the CEO”, tinerii au întrebat despre cum sa te implici in proiecte inovatoare, cum sa iei deciziile mari în viață sau cum iti menții pasiunea pentru ani la rând.

    Evenimentul s-a încheiat in zona de networking cu multe zâmbete și fotografii.

    Cifre-cheie ale programului de stagii Drive Your Future 2019:

    • 300 stagiari
    • 6 naționalități
    • 280 tutori
    • 15 meserii
    • 78% specializări tehnice

    Pentru oportunități de internship sau joburi deschise în cadrul Groupe Renault România, va invitam sa accesati următoarele link-uri:

     

     

    GROUPE RENAULT ROMÂNIA

    Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei peste 18 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.