Groupe Renault România @ Devtalks 2019

  • Pe 6 și 7 iunie, echipa Groupe Renault Romania a fost prezentă la DevTalks, București, cea mai mare expo-conferință din România dedicată industriei IT&C.

    La această ediție, peste 2.500 de participanți, programatori, pasionați de tehnologie, reprezentanți ai companiilor de top din România, cât și speakeri de la companii internaționale au luat contact cu ultimele trenduri tehnologice și tendințe din lumea dezvoltării software.

    Echipa HR, alături de DSI Romania - Digital Finance HUB, le-a oferit celor interesați mai multe informații despre noul proiect Digital Finance HUB și lumea digitală Groupe Renault. Cei care au răspuns la un Quizz despre competențe Java și Java script au primit premii și au discutat cu specialiștii noștri pe teme tehnice de interes.

    “În cadrul evenimentului Devtalks, am avut ocazia să lansăm o nouă provocare către cei mai buni specialiști în domeniul IT&C. Alături de echipa Digital Finance HUB vor avea misiunea de a inova prin tehnologie digitală activitățile financiare din Groupe Renault. În plus, pentru că ne dorim să Move Our World Forward, am prezentat un concept inovator ce presupune utilizarea unui dispozitiv de personal assistant în zona de excelență operațională.” – Lucian Moroeanu, Senior Manager Digital Finance Hub

    Participarea la evenimentul DevTalks 2019 a adus un plus de imagine, poziționând Groupe Renault Romania nu doar ca un lider în domeniul Ingineriei, dar și ca un jucător Agile pe piața de IT prin intermendiul ultimelor tehnologii utilizate.

     

     

    GROUPE RENAULT ROMÂNIA

    Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 18 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.