Groupe Renault România premiată de www.romania-insider.com

În anul aniversării a 20 de ani de la venirea Groupe Renault în România și a privatizării Dacia, compania primește din partea romania-insider.com premiul pentru investiția cu cel mai mare impact în ultimii 30 de ani. Trofeul a fost înmânat lui Christophe Dridi, președinte director general Dacia și director general Groupe Renault România, în cadrul galei anuale a platformei globale online de informație generalistă în limba engleză.

 

„Impactul este acela pe care am reușit să îl generăm atât în aspirațiile și intențiile de achiziție ale clienților noștri din 44 de țări ale lumii, cât și în comunitățile unde suntem prezenți. Continuăm să ducem mai departe poveștile noastre de succes într-o eră a transformărilor globale în multe dintre industrii” a declarat Christophe Dridi.

 

Evenimentul a reunit peste 250 de personalități ale mediului de business și face parte din mișcarea #PositiveRomania România-Insider.com, menită să dezvăluie modele și schimbări în România care au la bază durabilitatea, fair-play-ul și etica în afaceri.

 

Mai multe detalii: http://www.romaniainsiderawards.ro/winners-2019/

 

 

GROUPE RENAULT ROMÂNIA

Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 18 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.