Groupe Renault Romania prezintă la angajatori de top Twizy adaptat de studenți români

  • O echipă de studenți din România a obținut premiul pentru cel mai bun prototip la competiția „Twizy Contest” organizată de Groupe Renault la nivel mondial. Conceptul poate fi văzut în standul Groupe Renault România la Târgul Angajatori de Top (ADT).
  • Grupul vine la cel mai mare târg de recrutare cu noi oportunități de dezvoltare în carieră: peste 100 de posturi disponibile și 300 de teme de stagiu ​pentru studenți și masteranzi în cadrul programului Drive Your Future.

 

« InnovaTwizy » este echipa de 6 studenți de la Universitatea Transilvania din Brașov care a obținut premiul pentru cel mai bun prototip – « Best Prototype » la finala internațională « Twizy Contest » de la Paris, Technocentre. Având ca inspirație cvadriciclul Renault Twizy, un model 100% electric potrivit mediului urban aglomerat, echipa a propus un sistem inovator de direcție pe cele patru roți. Acesta permite o manevrabilitate crescută a mașinii : rază de virare redusă, în diagonală, rotație pe loc. « Twizy Contest » este o competiție de tehnologie și inovație organizată la nivel mondial de Groupe Renault, la care au participat 50 de echipe din 6 țări, « InnovaTwizy » fiind una dintre cele șase  echipe ajunse în finală.

"Un proiect de succes! Implementare concretă, finalizată printr-un rezultat al învățării pe bază de proiect, o materializare care a avut la bază metode alternative de formare a viitorilor responsabili pentru soluțiile tehnice ale viitorului. O instruire complementară, care, pe lângă detaliile tehnice, a inclus comunicare și suport financiar. Dovadă că obstacolele sunt făcute pentru a fi trecute grație colaborării dintre universitate și un important centru de cercetare cum e Renault Technologie Roumanie. O colaborare încununată cu succes, bază de încredere pentru proiecte viitoare. O experiență fascinantă despre cum o idee învăluită în ceață devine schiță apoi o poză colorată pe calculator și, în final, un autovehicul concret, funcțional care face ce nu te aștepți" a declarat Horia Abăităncei, profesor coordonator al echipei InnovaTwizy, Acționări hidraulice și pneumatice (Universitatea Transilvania din Brașov).

 

 

"O experiență fascinantă. Am căutat și schimbat soluții din mers și nu ne-am oprit fără să vedem rezultatul concret al implicării noastre ca echipă. Dincolo de experiența concursului și discuțiile cu studenții din celelalte țări, a rămas de neuitat poza de grup spontană a tuturor echipelor în jurul prototipului nostru. Am încrederea și bucuria că am realizat un prototip tehnic, o experiență ca o temelie pentru activitatea mea profesională", a mărturisit Gabriel Popa, doctorand, membru al echipei InnovaTwizy (Universitatea Transilvania din Brașov).

Cei care doresc să se bucure de o experiență multiculturală, de oportunități de dezvoltare și de flexibilitate în modul de lucru sunt invitați la standul Groupe Renault România de la Angajatori de Top (25, 26 octombrie), să aplice pentru cele peste 100 de posturi disponibile în domenii precum: Inginerie, Digital, IT, Fabricație, Calitate, Achiziții, Supply Chain, Financiar.

Studenții și masteranzii pot aplica pentru una dintre cele 300 de teme de stagiu în cadrul programului Drive Your Future. Aceștia au posibilitatea să se familiarizeze cu domeniul auto și cu activitățile Groupe Renault România într-o experiență unică de învățare.

Ofertele sunt disponibile pe www.gruprenault.ro, dar și pe platformele de socializare online, pagina de Facebook Cariere Groupe Renault România, Instagram Groupe Renault Romania și Linkedin.

Mai multe informații despre Renault TWIZY, aici.

 

Renault Bucharest Connected

De la jumătatea anului 2019, echipele Groupe Renault România de la București s-au mutat într-un sediu unic, Renault Bucharest Connected. Cei 3 200 de salariați își desfășoară activitatea în domeniile: design, inginerie, comerț, marketing, digital, IT, achiziții, supply chain, financiar, consultanță, comunicare, juridic, HR.

Noul sediu este un spațiu care le permite echipelor să dea viață ideilor creative, proiectelor inovative și să-și împărtășească pasiunile. Amplasată în Vestul Capitalei, noua clădire se află în proximitatea stației de metrou și a altor mijloace de transport și permite o mobilitate mai mare între zone din București și celelalte locații ale companiei, la Titu, unde se află Centrul tehnic și la Mioveni, unde este situată platforma industrială. Pe lângă zonele de birouri, au fost proiectate spații comune și de relaxare. Angajații beneficiază de restaurant, 28 coffee  point-uri, centru medical, sală de sport și amfiteatru de 350 de locuri. În plus, la parterul clădirii se află un showroom Dacia Renault dedicat exclusiv angajaților, iar în exterior, 1.000 de locuri de parcare, zone de parking pentru biciclete și motociclete, dar și stații de încărcare pentru vehicule electrice.

Renault Bucharest Connected este prima clădire din România care primește certificarea Verde IFC cu mențiunea „Excelență” fiind proiectată pentru a le oferi salariaților grupului spații de lucru la cel mai bun nivel.

 

Groupe Renault România

Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,9 milioane de vehicule în 2018. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2017 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 5,7 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 18.000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.