Noul Renault CAPTUR: complet regândit, la fel de versatil

  • Pionier pe segmentul SUV-urilor urbane, Captur s-a vândut în 1,2 milioane de unități de la lansarea sa în 2013. A devenit rapid un bestseller în segmentul său, atât în Franța, cât și în Europa. A păstrat această poziție şi anul trecut când s-a vândut în peste 230.000 de unități în întreaga lume.

    Pe o piață care a devenit extrem de competitivă, Noul Captur și-a consolidat identitatea care i-a adus succesul.. La fel de modular, a devenit și mai primitor datorită unei revoluții interioare care îi permite să intre într-o nouă dimensiune a tehnologiei și a calității. Caracteristicile sale sunt demne de orice model din segmentul superior.

    Lansarea Noului Captur face parte din planul strategic al Groupe Renault Drive the Future (2017-2022) și este unul dintre modelele sale cheie.

    Importanța sa se datorează, în primul rând, rolului său internațional. Este acum un produs global în adevăratul sens al cuvantului. Deja vândut pe toate continentele, Noul Captur va fi fabricat în China, o regiune strategică pentru Groupe Renault. Acesta are acum același nume pe fiecare piață, inclusiv în Coreea de Sud şi este comercializat sub marca Renault.

     

    Descărcați kitul de presă în format PDF (871 KB)

     

     

     

    GROUPE RENAULT ROMÂNIA

    Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 18 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.