RENAULT PREZINTĂ CAPTUR RED EDITION

    • Renault deschide comenzile pentru Captur RED EDITION
    • Pornind de la nivelul de echipare Intens, Seria Limitată oferă dotări suplimentare și un nou motor mai puternic - TCe 150
    • Prețul de pornire este de 19.100 € (TVA inclus)

    Renault completează gama Captur cu o nouă serie limitată denumită RED EDITION. Aceasta are la bază nivelul de echipare INTENS, la care au fost adăugate dotări suplimentare și un nou motor mai puternic (TCe 150), asigurând astfel un design sportiv și performanțe îmbunătățite. Modelul menține elementele esențiale care au contribuit la succesul său, inclusiv caroseria în două nuanțe. Seria limitată se remarcă prin elemente de design specifice RED EDITION, jante din aliaj Sport 17'' diamond cut Black, geamuri spate și lunetă cu tentă închisă, pedalier sport din aluminiu, scaune față încălzite şi lumini interioare LED.

    Designul său exterior, păstrează liniile rafinate şi moderne ale crossover-ului urban. În schimb, la interior, această ediție limitată propune o tapițerie Alcantara TEP, evidențiată prin cusături roșii, care oferă confort și sportivitate. 

    Captur RED EDITION este disponibil cu noile motoare pe benzină 1.3 TCe 130 și TCe 150, cel din urma oferind posibilitatea alegerii între cutia de viteze manuală și cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj.

    Renault este în permanență preocupat de inovație și dezvoltarea unor motorizări bazate pe un downsizing de ultimă generație, care permite un consum redus de combustibil și păstrează în același timp un nivel excelent de performanțe tehnice și confort în utilizare. Performanțele deosebite în această direcție se datorează noii game de vehicule, dar și succesului motorizării Energy ce reduce consumul de carburant și emisiile de CO2, păstrând fiabilitatea, calitatea și durabilitatea modele din gama Renault.

     

     

     

    GROUPE RENAULT ROMÂNIA

    Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 18 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.