FABRICE CAMBOLIVE ESTE NUMIT CHIEF OPERATING OFFICER AL MĂRCII RENAULT

Fabrice Cambolive este numit Chief Operating Officer (COO) al mărcii Renault, începând din data de 1 iunie 2022. El îi va raporta lui Luca de Meo, CEO Renault Group, care își va menține și poziția de CEO al mărcii Renault.

În noul său rol, Fabrice Cambolive va pilota operațiunile mărcii și va conduce Comitetul de Management Renault. Principalele sale responsabilități vor implica dezvoltarea și gestionarea planului pe termen mediu al mărcii, în mod transversal, acoperind toate funcțiunile implicate în business, precum și supervizarea lansării, până în 2025, a celor 14 noi vehicule Renault.

Luca De Meo, CEO Renault Group și al mărcii Renault, a declarat: „Am toată încrederea în Fabrice Cambolive, care, datorită cunoștințelor sale aprofundate despre Grup și experienței sale internaționale extinse, va putea accelera execuția planului Renaulution și va crea valoare prin transformarea mărcii Renault într-una complet electrică până în 2030, precum și într-un jucător cheie în ceea ce privește noile surse de energie și tehnologiile digitale.”

Fabrice Cambolive, 54 de ani, a absolvit TBS Education Business School din Toulouse, Franța. S-a alăturat Grupului Renault în 1992 și a deținut diverse poziții internaționale în vânzări și marketing, timp de douăzeci de ani, în Spania, Elveția, Franța, Germania și România.

Cariera sa internațională a continuat în 2011, când a fost numit Vice President, Sales & Marketing pentru Rusia și regiunea Eurasia, înainte de a fi numit CEO al Renault în Brazilia, în 2015. În 2017, a fost promovat Senior Vice President, Chairman al regiunii Africa-Middle Est-India-Pacific. În 2021, Fabrice Cambolive a fost numit Senior Vice President, Sales & Operations pentru marca Renault, responsabil de implementarea planului strategic Renaulution la nivel global și de coordonarea transformării modelului de business al mărcii.

 

DESPRE RENAULT

 

Renault, marcă istorică de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat într-o transformare ambițioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată și mai electrificată. Ambiția sa este de a întruchipa modernitatea și inovația în tehnologie, energie și servicii de mobilitate în industria auto și nu numai.