Renault Group continuă să favorizeze creșterea vânzărilor rentabile

  • Marca Alpine anunță pentru 2021 vânzări în creștere cu peste 74 %, la 2.659 unități şi urmărește să îşi continue dezvoltarea pe pieţele internaționale.
  • Portofoliul de comenzi al grupului în Europa s-a dublat faţă de 2020 şi se ridică la echivalentul a peste 3 luni de vânzări. El este susținut de atractivitatea ofertei Renault E-TECH, de vehiculele utilitare şi de modelele Dacia Sandero şi Dacia Spring. Pe de altă parte, stocurile au scăzut cu 30 % faţă de 2020.
  • Renault Group confirmă că şi-a atins obiectivele CAFE (atât pentru autoturisme cât şi pentru vehicule utilitare) în 2021.

 

Totalul vânzărilor Renault Group în funcție de marcă

 
       

 

Cumul la sfârşitul lunii Decembrie

 

2021

2020*

% variaţie

RENAULT

 

VP

1 318 785

1 473 593

-10,5

VU

374 824

314 952

+19,0

VP+VU

1 693 609

1 788 545

-5,3

DACIA

 

VP

502 964

484 020

+3,9

VU

34 131

36 686

-7,0

VP+VU

537 095

520 706

+3,1

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

VP

57 480

90 300

-36,3

ALPINE

 

VP

2 659

1 527

+74,1

LADA

 

VP

371 317

369 461

+0,5

VU

13 891

14 505

-4,2

VP+VU

385 208

383 966

+0,3

AVTOVAZ

 

VP

183

9 823

-98,1

EVEASY

 

VP

4 168

0

+++

JINBEI&HUASONG

 

VP

39

1 982

-98,0

VU

15 960

25 477

-37,4

VP+VU

15 999

27 459

-41,7

RENAULT GROUP

 

VP

2 257 595

2 430 706

-7,1

VU

438 806

391 620

+12,0

VP+VU

  2 696 401

     2 822 326

-4,5

       
       

*Volume în 2020 la perimetru identic cu cel din 2021

(Exceptând Shineray)

 

 

Principalele 15 pieţe ale Renault Group în 2021

 
       

 

2021

Volume*

Cotă de Piaţă

VP+VU

 

 

(unităţi)

( %)

1

FRANŢA

521 710

24,9

2

RUSIA

482 264

28,8

3

GERMANIA

177 795

6,1

4

ITALIA

154 093

9,4

5

BRAZILIA

127 159

6,5

6

TURCIA

116 175

15,8

7

SPANIA

115 543

11,4

8

INDIA

95 878

2,7

9

MAROC

69 791

39,8

10

MAREA BRITANIE

68 344

3,4

11

COREEA DE SUD

61 096

3,6

12

POLONIA

51 595

10,0

13

BELGIA+LUXEMBOURG

51 074

10,0

14

ROMÂNIA

48 303

34,8

15

COLUMBIA

47 606

20,7

       

*Date la sfârşitul lunii Decembrie 2021 (vânzări), exceptând Twizy

 

 

Renault Group

Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având  o expertiză unică în domeniul electrificării și beneficiind de alianța sa cu Nissan și Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor 5 mărci ale sale - Renault – Dacia – LADA – Alpine și Mobilize – și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 170 000 de salariați, Grupul a vândut 2,9 milioane de vehicule în 2020. Obiectivul său este cel al unei mobilități care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite precum și a unei noi game de vehicule competitive, echilibrate și electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040. https://www.renaultgroup.com/