Ultimele știri

GROUPE RENAULT PREZINTĂ PLANUL SĂU STRATEGIC, «RENAULUTION»

«Renaulution» este un nou plan strategic care urmărește reorientarea strategiei Grupului Renault, trecând de la obiectivul de volume, la crearea de valoare.

«NOUVELLE VAGUE» RENAULT

Renault lansează propriul său „Nouvelle Vague”. Aduce un aer de modernitate pieței de automobile din Europa și devine o marcă axată pe tehnologie, servicii și energie curată.

NOI ORIZONTURI PENTRU MARCA DACIA

Dacia deschide un nou capitol al istoriei sale, bazat pe un model de business solid și eficient. Crearea noului business unit Dacia-Lada va spori competitivitatea mărcii Dacia. 

MØBILIZE, NOUA MARCĂ DEDICATĂ SERVICIILOR DE MOBILITATE ȘI ENERGIE

Mobilize va propune altor mărci și parteneri servicii în domeniul mobilității, a energiei și a datelor și se va baza pe cele mai avansate ecosisteme deschise.

ALPINE, ÎN FRUNTEA INOVAȚIEI GROUPE RENAULT CU MODELE SPORT EXCLUSIVISTE

Noua entitate Alpine va combina excelența în materie de tehnologie cu pasiunea pentru curse, pentru a dezvolta vehicule sport de înaltă performanță, autentice și exclusiviste.

În 2020 Dacia a înmatriculat peste 47.000 de vehicule în România

Dacia a înmatriculat în cursul anului 2020 un număr de 47.380 de vehicule pe piața din România. Cota de piață a mărcii a urcat la finele anului 2020 la 32,4%, față de 30% la sfârșitul anului precedent.

Pages