Dacia continuă, în 2014, parteneriatul cu Targul Internaţional „Gaudeamus” și pregătește o serie de evenimente și activități la standul dedicat, în perioada perioada 19 – 23 noiembrie 2014, la Romexpo – Pavilionul Central.
Dacă lectura este legată cu precădere de simţul vizual, pentru mulți dintre cititori cartea are legatură și cu mirosul. Această conexiune se află în centrul conceptului din acest an al prezenței Dacia la Gaudeamus. Ideea campaniei a venit de la ritualul cititorilor de a mirosi cărțile imediat ce le deschid. Mai mult, poveștile pe care le citim ne duc cu gândul la diverse parfumuri puternice, pe care le simțim când vedem anumite titluri. Aceste asocieri între cărți și parfumuri există indiferent de suport. Audiobook-uri, cărți tipărite, e-book-uri, toate pot deveni forme parfumate ale poveștilor din ele.
“Moby Dick” și mirosul oceanului, Cehov cu aroma vișinelor coapte din “Livada cu vișini” sau scorțisoara din “Poveste de Crăciun” sunt doar câteva exemple care au condus la ideea centrală -“Parfum de carte”. Pe lângă diferite activări pentru cei mici, lansări de carte sau sesiuni de autografe, la standul Dacia vor putea fi încercate diferite arome de parfumuri inspirate din lecturi, iar vizitatorii vor putea pleca acasă cu odorizante de mașină ce amintesc de cărțile preferate. Fiecare odorizant va avea un link unde se vor putea asculta cinci audiobook-uri. Altfel spus, cărți pe care le veți putea asculta și mirosi la volanul mașinii.
În acest an, organizatorii târgului pregătesc o tombolă pentru toți participanții la eveniment, premiul cel mare fiind o mașină oferită de Dacia – un Logan 10 ani, ediție limitată.
De asemenea, până în data de 24 noiembrie 2014, pe site-ul daciagroup.com vă așteaptă concursul “Profil de carte = Profil de cititor”, unde puteți asocia 5 cărți cu 5 mirosuri și aflați ce fel de cititor sunteți: curios, romantic sau aventurier. Mai mult, intrați automat la tragerea de sorți pentru 3 pachete de cărți și ceai oferite de Cărturești sau marele premiu: un Kindle.