Dacia este prezenta la cea de-a 75-a editie a Salonului Auto de la Geneva. Aceasta prima participare a constructorului roman de automobile la un salon auto international de anvergura este rezultatul primirii excelente de care se bucura modelul Logan atat in Romania cat si la export. Salonul va fi deschis presei internationale in zilele de 1 si 2 martie, apoi publicului larg in perioada 3 - 13 martie.
La Salonul Auto de la Geneva, Dacia va expune la standul sau propriu modelul Logan, vehicul destinat sa asigure dezvoltarea intreprinderii si expansiunea internationala a marcii.
Dupa Romania, Logan este disponibil deja pe majoritatea pietelor din Europa Centrala si de Est (Bosnia, Croatia, Ungaria, Macedonia, Republica Moldova, Republica Ceha, Serbia, Slovacia, Slovenia, Polonia), in Turcia, Siria si in Liban. Pe toate aceste piete, Logan inregistreaza un demaraj comercial foarte bun, concretizat in aproape 50.000 de unitati vandute si comandate in Romania si la export.
Reactiile entuziaste generate de lansarea vehiculului precum si testele de marketing care au fost realizate au determinat Renault si Dacia sa ia decizia de a extinde comercializarea modelului Logan dincolo de pietele sale prioritare. Astfel, incepand din iunie 2005, Logan va fi comercializat in Europa Occidentala (Franta, Germania, Spania, Italia, etc.) prin reteaua Renault.
Cu Logan, marca Dacia dobandeste o vocatie internationala si contribuie la obiectivul grupului Renault de a vinde 4 milioane de vehicule pe an la orizontul anului 2010. in 2005, Dacia isi va continua expansiunea internationala, numarul tarilor in care Logan va fi comercializat urmand sa ajunga la 35.