text diversitate comunicare

Direcția de Comunicare și CSR

 

Noi, direcția de Comunicare și CSR, avem rolul de a asigura comunicarea internă și externă a Groupe Renault România și a tuturor entităților sale, pe baza strategiei validate la nivel internațional. Așadar, ne asigurăm de corecta punere în practică a planului de comunicare și CSR pentru a răspunde obiectivelor de business și pentru a păstra reputația grupului.

Fiind o companie care integrează toate activităţile specifice construcţiei automobilului, Groupe Renault are 17.700 de angajați în România o structură extrem de complexă. Indiferent de natura lor, toate entitățile au o nevoie comună: cea de a comunica. Așadar, noi, o echipă de 20 de oameni, armonizăm mesajele și ne asigurăm că sunt transmise coerent și integrat. Ne adresăm unor categorii diferite de audiențe – de la colegi, potențiali angajați, până la clienți, parteneri, furnizori, asociații, organizații non-guvernamentale, presă sau publicul larg – fiecare cu forme și abordări specifice. Mai mult de-atât, avem grijă să îmbunătățim calitatea mediilor de comunicare pe baza răspunsurilor venite din partea interlocutorilor noștri și dezvoltăm relații bune de colaborare cu organizații non-guvernamentale.

Iar înainte de a comunica cele mai importante acțiuni din viața grupului, ne asigurăm să fie respectate regulile de identitate vizuală ale Groupe Renault. Bineînțeles, dacă apare o situație delicată sau chiar o criză de comunicare, suntem cei care propunem soluții. Uneori este nevoie de mult scris, editat, rescris, fotografiat, alte dăți intervin traduceri, relația cu partenerii sau presa, redactarea unor discursuri sau gândirea strategiilor pe termen lung și scurt. Alteori, gândim campanii complexe, integrate. Însă în tot ceea ce facem noi zi de zi, avem nevoie de multă creativitate și flixibilitate. Pentru că avem !

 

Câteva proiecte de care suntem mândri:

  • Renault Day

     

  • Campania Dacia 50 de aniMereu în inimile românilor

     

  • Lansarea Fundației Groupe Renault România

       

  • Susținerea programului Tinere Talente (Fundația Principesa Margareta a României) 

     

  • Campania Uzina Inspiră Pasiune 

     

  • Expoziția Truth lies not only in a dream, but in many dreams

     

 

 

 

Romanian

Nid: 

diversitate - comunicare

Weight: 

2