Dacia surprinde din nou lumea auto. De această dată, într-un domeniu neașteptat: cel al identității vizuale. Brandul afișează de acum un nou logotip și o nouă emblemă precum și o nouă paletă de culori.
David, responsabil pentru marca Dacia în cadrul Studio-ului de Design și Julie, Lead designer, responsabilă de identitatea vizuală, ne explică etapele de creație ale acestui nou univers vizual.
Cu ocazia prezentării planului său strategic, la începutul anului 2021, Dacia anunța intrarea într-o nouă etapă a istoriei sale. Un plan ambițios, a cărui primă concretizare o reprezintă evoluția imaginii de marcă. Dacia afișează de acum un nou logotip, o nouă emblemă și o nouă culoare… reafirmându-și însă valorile care au consacrat-o.
« Dacia este un brand în care regăsim ceea ce este esențial, simplu, autentic … Acum, marca evoluează și afișează noi ambiții. Este momentul ideal pentru o evoluție a imaginii sale, pentru a pune mai bine în valoare ADN-ul și valorile sale. »
David, Responsabil pentru marca Dacia în cadrul Studio-ului de Design