Un diamant și mai emblematic
Pentru Gilles Vidal, diamantul întruchipează esența Renault. Păstrarea acestei forme geometrice universale era evidentă. „L-am reproiectat astfel încât să devină emblematic, simplu și plin de sens, o semnătură atemporală, fără efecte sau culori de prisos, cu o abordare contemporană a liniilor, parte esențială a moștenirii noastre grafice”, arată el.
Din punct de vedere istoric, Renault a mai folosit linia pentru a-și iconiza logo-ul. În 1946, 1959 și 1972. Dar, departe de a urma vreun trend oarecare, Gilles Vidal ne arată că „linia ne spune de fapt o poveste; povestea unei simbioze, a unui ciclu, a drumului dintre două diamante care se suprapun printr-un efect optic, creând complementaritate și impresia de mișcare continuă”. Mai puternic decât abordarea este desenul, foarte curat, care este remarcabil.
Curat, fără semnătură sau litere, noul logo a fost conceput pentru a fi în mișcare. Conceput simplu, plat, logo-ul se integrează cu usurință atât pe video sau în mediul digital, cât și pe vehicule, pentru secvența de bun venit.
Acest nou logo va fi aplicat treptat vehiculelor Renault. Va apărea cu mândrie pe vehiculele lansate începând cu anul viitor. „Până în 2024, întreaga gamă Renault va purta noua emblemă” încheie Gilles Vidal.