UN RENAULUTION PENTRU DIAMANT
Cine nu se gândește imediat la Renault când vede un diamant? Și pe bună dreptate! Această formă geometrică dă viață mărcii prin logo-ul său încă din 1925, lucru care nu se va schimba prea curând! Dovada este noua variantă a logo-ului prezentată în ianuarie și care circulă deja de câteva zile în spațiul public. Gilles Vidal, Director Design Renault, povestește de ce și cum a apărut acest nou logo.
Noul logo n-a scăpat atenției nimănui. Când a fost anunțat planul Renaulution, un nou diamant Renault a fost afișat cu mândrie în spatele lui Luca de Meo, CEO Renault, precum și pe grila Renault 5 Prototype. De atunci, acest nou simbol se dezvăluie treptat, fără surle și trâmpițe. Mai întâi cu noua campanie publicitară ZOE, apoi pe rețelele sociale ale mărcii. O lansare frugală, dar eficientă.
„Diamantul este una dintre cele mai ușor de recunoscut forme din lume și din lumea automobilelor. Este o formă geometrică simplă, dar cu o identitate puternică și durabilă; provocarea a stat în reînnoirea formei dându-i sens și valori noi și contemporane pentru a proiecta marca în viitor. " 
Gilles Vidal, director de design Renault.

Un diamant și mai emblematic

Pentru Gilles Vidal, diamantul întruchipează esența Renault. Păstrarea acestei forme geometrice universale era evidentă. „L-am reproiectat astfel încât să devină emblematic, simplu și plin de sens, o semnătură atemporală, fără efecte sau culori de prisos, cu o abordare contemporană a liniilor, parte esențială a moștenirii noastre grafice”, arată el.
Din punct de vedere istoric, Renault a mai folosit linia pentru a-și iconiza logo-ul. În 1946, 1959 și 1972. Dar, departe de a urma vreun trend oarecare, Gilles Vidal ne arată că „linia ne spune de fapt o poveste; povestea unei simbioze, a unui ciclu, a drumului dintre două diamante care se suprapun printr-un efect optic, creând complementaritate și impresia de mișcare continuă”. Mai puternic decât abordarea este desenul, foarte curat, care este remarcabil.
Curat, fără semnătură sau litere, noul logo a fost conceput pentru a fi în mișcare. Conceput simplu, plat, logo-ul se integrează cu usurință atât pe video sau în mediul digital, cât și pe vehicule, pentru secvența de bun venit.
Acest nou logo va fi aplicat treptat vehiculelor Renault. Va apărea cu mândrie pe vehiculele lansate începând cu anul viitor. „Până în 2024, întreaga gamă Renault va purta noua emblemă” încheie Gilles Vidal.
Îţi mulţumim pentru vizită, însă website-ul gruprenault.ro urmează să se închidă. Infomaţiile de pe acest website sunt disponibile pe alte platforme online:

pentru informaţii despre marca Dacia şi compania Automobile Dacia, vizitează: https://www.dacia.ro/despre-dacia.html iar pentru comunicate şi materiale de presă Dacia mergi la: https://www.dacia.ro/noutati.html

pentru informaţii despre marca Renault şi Renault Group, vizitează https://www.renault.ro/marca-etichete-renault.html iar pentru comunicate şi materiale de presă Renault mergi la:
https://www.renault.ro/noutati.html


dacă vrei să soliciţi adeverințe pentru pensionare/recalculare pensie accesează link-ul: https://www.gruprenault.ro/juridic/solicitare-adeverinte-pensionare

informaţiile legale şi cele despre acţionariat, le găsești pe: https://www.dacia.ro/despre-dacia/juridic.html

informaţii despre proiectele şi iniţiativele de responsabilitate socială ale Dacia în România sunt disponibile pe: https://www.kilometrulbine.ro/

informaţii despre carieră, posturile disponibile, stagiile de practică, programele pentru elevi şi studenţi sunt reunite pe: https://www.cariererenaultgroup.ro/
escort bayan bursa escort gorukle escort
escort bayan escort bursa gorukle escort bayan
escort bayan escort bayan escort bayan escort bayan escort bayan alanya escort bayan antalya escort eskişehir escort mersin escort alanya escort bayan bodrum escort bayan havalimanı transfer
kaçak bahis siteleri kaçak iddaa siteleri kaçak iddaa oyna bonus veren bahis siteleri günlük iddaa tahminleri
porno izle porno izle sikiş izle sikiş izle porn izle hd porno izle