• Calitate

Direcție: Calitate și Satisfacție Client România

Misiune:

  • Asigură implementarea  Politicii şi Obiectivelor Calitate Renault în cadrul tuturor Funcţiilor Calitate în România şi la internațional pentru entitățile Gamei Global Access.
  • DQSC Ro este Lider Gamă Global Access

Număr angajați: 290

Principalele activități:

  • Măsoară performanța calitate, coordonează incidentologia în clientelă şi pilotează convergenţa către angajamentele calitate pentru vehicule și pentru organe mecanice care sunt în responsabilitatea ingineriei RTR, pe toate piețele din lume.
  • Garantează calitatea proceselor, eficacitatea şi performanța lor, cât și  interdependența şi coerenţa acestora cu Politica de Calitate Grup Renault pentru Romania: Inginerie, Comercial, Logistică, Design şi Industial.
  • Contribuie la competitivitatea, calitatea şi satisfacţia clienţilor Gamei Global Access, în conformitate cu obiectivele definite de Întreprindere.
  • Realizează cotațiile SAVES pentru vehiculele Uzinei Dacia şi participă cu reprezentanţi ai Serviciului 00611 DQSC –V, la realizarea cotaţiilor de vehicule în proiecte.
  • Pilotează performanţa calitate pentru un panel de furnizori localizaţi în România şi în vecinătate.

Structura:

  • DQSC - P (Calitatea Proiecte)
  • DQSC – E (Calitate Inginerie)
  • DQSC – SMQ (Calitate Sistem Management)
  • DQSC – MP ( Calitate Procese Fabricație)
  • DQSC – F (Calitate Furnizori)
  • DQSC - QUALITE & SATISF.CLIENT GLOBAL ACCES (Calitate și Satisfacție Client Gamă Global Access)
  • DQSC – CA &CI (Calitate Analiză și Incidentologie)
  • DQSC – AVES (Calitate Alianță Vehicule Evaluare Standard)
  • UET 0611

Site: Mioveni, Bucureşti şi Titu

Structura

  • DQ-Q Pol Asigurtate
  • DQ-O Organizare Performanţă
  • DQ-E  Calitate Inginerie
  • DQ-A Calitate Cumpărări
  • DQ-P Inginerie Producţie
  • DQ-V Serviciu AVES
  • DQ-C Calitate Client