• Direcția Juridică 

Echipa de Asistență Juridică – Viziunea, Misiunea şi Valorile sale

Stabilind standarde noi, tot mai exigente, în ceea ce privește Etica, Conformitatea, Calitatea, Celeritatea şi Eficacitatea în activitatea dedicată clienților, într-o manieră care integrează servicii profesionale juridice diversificate, proximitatea geografică şi soluțiile avansate,

Crescând continuu în măiestrie prin parteneriatul cu profesioniști atent selectați, cu o diversitate de profiluri, specializări şi expuneri profesionale, având calificări complexe şi provenind din diferite zone geografice,

Fiind mândri şi încrezători în experiența profesională a colegilor noștri care acoperă peste 20 de ani de experiență, dar şi în cea a generațiile mai tinere, care au dovedit, în situații complexe, un angajament extraordinar faţă de Viziunea, Misiunea şi Valorile noastre, 

Viziunea noastră

...este de a deveni cea mai Performantă Echipă de Avocați din România.

Misiunea noastră

...este de a oferi Clienților soluții avansate de consultanță, integrând în mod natural excelența în ceea ce privește calitatea, respectarea termenelor și comunicarea

Valorile noastre

...reprezintă fundamentul filosofiei noastre de business, principiile în care noi credem și pe care le împărtășim zi de zi :

- Punem clientul pe primul loc

- Ne străduim în fiecare zi să fim mai buni

- Acționăm ca Parteneri

- Comunicăm onest

şi

- Construim Succesul

Acesta este felul nostru de a face Diferența.

Echipa de Asistență Juridică are o vastă experiență în specializări variate, fiind capabilă să asigure o paletă largă de soluții complexe pentru mari organizații, și își propune să devină o referință în oferirea de servicii integrate de consultanță juridică, asistență și reprezentare, fixând noi standarde în materie de calitate, receptivitate la nevoile clienților și de satisfacție a acestora.

Echipa de Asistență Juridică are 14 membri  - 12 avocați, 1 consilier juridic şi 1 traducător judiciar - fiind localizată în București - West Gate Business Center - și pe platforma Mioveni.

Echipa este coordonată de av. dr. Mihai ACSINTE.

 

Ariile de expertiză ale membrilor Echipei de Asistență Juridică sunt :

  • Politici și strategii de securitate juridică (guvernanță și afaceri corporative, lobby și advocacy, management afaceri juridice)
  • Proceduri publice (protecția datelor personale, proceduri de drept penal, litigii fiscale, ajutoare de stat și proiecte publice, dreptul mediului)
  • Dreptul comercial și al afacerilor (anti-trust/competiție, vânzări și licitații, marketing și publicitate, protecția consumatorului, comerț internațional)
  • Etică și conformitate,
  • Dreptul societății informaționale,
  • Proprietate intelectuală,
  • Dreptul muncii,
  • Proiecte imobiliare,
  • Logistică.

 

Dintre proiectele de referință ale Echipei de Asistență Juridică pot fi menționate:

  • Elaborarea textului legii invențiilor de serviciu nr. 83/2014 și susținerea acestuia în comisiile de specialitate ale Parlamentului – cel mai avansat concept din Uniunea Europeană în materie
  • Susținerea la Ministerul Justiției, Ministerul Transporturilor și în comisiile de specialitate ale Parlamentului a încadrării juridice a faptei de comercializare de piese auto contrafăcute ca INFRACŢIUNE – legea nr. 218/2013
  • Restructurarea Grupului Renault Romania, de la 11 societăți până la 4 societăți în prezent
  • Înființarea Federației Patronatelor Auto din România, a Organizației Patronale Auto Industrial, a Organizației Auto Inginerie Comercial
  • Înființarea Fundației Groupe Renault Romania
  • Câștigare litigii comerciale în valoare de peste 18,5 mil.€
  • Câștigare dosare punere în cauza produs (peste 130 între 2006-2017 cu miză de peste 2,3 mil.€)
  • Câștigarea unor litigii fiscale în valoare de peste 18 mil.€
  • Negocierea anuală a Contractului Colectiv de Muncă al Automobile Dacia
  • Asistența juridică pentru relocarea în noul sediu Renault Bucharest Connected
  • Asistența juridică în proiecte de subvenții de peste 50 mil.€
  • Asistența juridică acordată Departamentului de Achiziții pentru încheierea contractelor cu furnizorii, contracte a căror masă de cumpărare depășește 80 mil.€ pe an
  • Reorganizarea juridică a activității în cadrul companiei
  • Implementare legislativă Program Rabla în forma actuală
  • Implementare GDPR în Romania
  • Înregistrarea mărcii DACIA la nivel mondial, în peste 20 de țări
  • Derularea programelor "Zilele Eticii", "Anti-corupție" și "Feel business for profit - juridic”  în cadrul companiei