• RCR

Direcția Comercială Dacia Renault Nissan

Activităţile comerciale ale mărcilor Dacia, Renault şi Nissan vizează în principal:

  • vânzarea vehiculelor noi şi a pieselor de schimb
  • serviciile post-achiziţie
  • respectarea standardelor de calitate a produselor şi serviciilor celor trei mărci.

Activităţile comerciale includ:

  • distribuţia de vehicule în reţeaua de agenţi comerciali
  • distribuţia de piese de schimb în atelierele de service agreate
  • studiile client şi alte activităţi comerciale specifice.

Angajaţii cu activități comerciale sunt aproximativ 180 și lucrează în Bucureşti, Piteşti şi Mioveni.

Lângă Piteşti se află cel mai mare depozit de Piese de Schimb din estul Europei, CPS (Centru de Piese de Schimb, în comuna Oarja), iar la Mioveni - Departamentul Calitate şi Vocea Clientului.

Deoarece România este o ţară strategică pentru Groupe Renault, natura activităţilor comerciale este, de asemenea, strategică.

Obiectivele departamentelor comerciale privesc:

  • Vânzarea de maximum de vehicule noi şi piese de schimb şi accesorii
  • Atingerea celor mai buni indici de calitate în ceea ce priveşte vânzarea vehiculelor noi şi post-vânzarea (service)

În România există:

- 50 de agenţi comerciali autorizaţi Dacia, cu 68 de puncte de vânzare a vehiculelor noi Dacia;

- 78 de reparatori agreaţi de Dacia, cu 101 puncte de lucru service autorizate ;

- 32 de agenţi comerciali autorizaţi Renault, cu 40 de puncte de vânzare a vehiculelor noi Renault;

- 49 de reparatori agreaţi de Renault, cu 60 de puncte de lucru service autorizate;

- 19 agenţi comerciali autorizaţi Nissan, cu 21 de puncte de vânzare a vehiculelor noi Nissan;

- 25 de reparatori Nissan si 28 de puncte de lucru service agreate.

Ca urmare a dinamicii Rețelei, pot apărea modificări/updatări în ceea ce privește numărul agenților comerciali, punctelor de vânzare și reparatorilor Dacia/Renault/Nissan. Pentru informații, vă rugăm să accesați:

www.dacia.ro
www.renault.ro
www.nissan.ro